Fekete Ginseng, a #1 ginseng Dél-Koreából

Prémium Koreai Ginseng

Prémium Koreai Ginseng

Prémium Vörös Koreai Ginseng kivonat

2019. szeptember 06. - Prémium Koreai Ginseng
Aknázza ki a ginseng erejét ezzel az 50 napra elegendő ginseng kivonattal. Intsen búcsút a fáradtságnak, legyen energikus, fitt és vidám! (299.-Ft/nap)
 

Összetevők: 100% Panax ginseng gyökér; kizárólag 6 éves dél-koreai terményből, koreai GAP szabványok szerint ellenőrzött és hitelesített gazdaságból.

OGYÉI notifikációs szám: 19826/2017.

A Koreai Ginseng (Vörös) Rg1, Rb1, Rg3 magas koncentrációját tartalmazza. <6-12 mg/gr aktív hatóanyagtartalom!

A legfontosabb hatások:

  • erősíti az immunrendszert
  • természetes vérnyomás növelő és csökkentő
  • növeli a szellemi frissességet
  • természetes tesztoszteron és potencianövelő
  • csökkenti a koleszterinszintet

Ajánlott napi bevitel (RDA): Naponta 1 csapott kiskanál (1gramm - kiskanalat adunk ajándékba) ginseng kivonat elfogyasztása javasolt hideg vagy langyos vízben, teában vagy magában. Fém kiskanalat adunk ajándékba! 

Akár már néhány napon belül tapasztalhatja a hatását. A kívánt hatás eléréséhez azonban legalább egy hónapig szedése javasolt.

Görgessen tovább és olvassa el a vásárlói véleményeket az oldal alján!

Nem tudja melyik ginzeng kivonatot válassza? Klikk ide!

Hogyan készül a prémium minőségű ginseng alapanyag?

Néhány vélemény a sok közül

Bevált

Kislányom pár hónapja kezdte a bölcsit, már nem szopizik így bátran próbáltam ki ezt a terméket. Egyébként barátnőm ajánlotta, szintén kisgyerekes. Vitaminból is picit drágábbat használunk mert az tényleg hat, így itt is megpróbáltam a boltihoz képest drágábbat. És nem bántam meg, sőt nagyon bevált. Úgy 2 héten belül érezhetően fittebb lettem, ha még fel kel kelni a lányomhoz éjszaka, könnyedén visszaalszom és reggel kipihenten ébredek.

A múlté a fáradékonyságom

6 hónapja szedem a vörös ginsenget és azóta a fáradékonyságom teljesen elmúlt. Le a kalappal a termék előtt. A férjem a feketét szedi neki is nagyon bevált. A szapora pulzusom szépen normalizálódott. Sok ismerősömnek ajánlottam rendkívűl pozitívak voltak a visszajelzések tőlük is. 
Erzsi

energikusabb és frisebb vagyok

szeptember óta szedem folyamatosan a vörös ginzenget, azóta sokkal energikusabb és frisebb vagyok! Nekem nagyon bevált, bátran ajánlom mindenkinek!!

Nekem bevált

Hatásos termék, kb 1 hét után már éreztem hatását. Újra fogom vásárolni!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaiginseng.blog.hu/api/trackback/id/tr9715037366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása