Fekete Ginseng, a #1 ginseng Dél-Koreából

Prémium Koreai Ginseng

Prémium Koreai Ginseng

Prémium Koreai Ginseng Gyökér Tea

2019. augusztus 31. - Prémium Koreai Ginseng
Aknázza ki a koreai ginseng erejét ezzel a 30-50 napra elegendő ginseng teával. Intsen búcsút a fáradtságnak, legyen energikus, fitt és vidám!
 
Összetevők: Koreai vörös ginseng gyökér kivonat (kizárólag 6 éves dél-koreai terményből, koreai GAP szabványok szerint ellenőrzött és hitelesített gazdaságból), glükóz

A ginseng tea készítés folyamata egy kancsó (1 liter) esetén:
1. Öntsön 1 liter forró, de nem forrásban lévő (80-90°C fokos) vízbe 3 tasak Ginseng teát!
2. Ízesítés után fogyassza a Ginseng teát elosztva egész nap és élvezze a ginseng jótékony hatását!

Intenzívebb ízért, készítse el ginseng teáját egy csészében (ugyanolyan hatás érhető el):
1. Öntsön egy bögrényi forró, de nem forrásban lévő (80-90°C fokos) vízbe egy tasak Ginseng teát!
2. Ízesítés után fogyassza a Ginseng teát és élvezze a ginseng jótékony hatását!

A Koreai Ginseng (Vörös) Rg1, Rb1, Rg3 magas koncentrációját tartalmazza.

A legfontosabb hatások:

  • erősíti az immunrendszert
  • természetes vérnyomás növelő és csökkentő
  • növeli a szellemi frissességet
  • természetes tesztoszteron és potencianövelő
  • csökkenti a koleszterinszintet

Milyen a minőségi Ginseng? Klikk ide!

 

Néhány vélemény a sok közül

Ginszeng tea

Már 3szor vettem ginszeng teát aminek nagyon hálás vagyok mert úgy érzem több energiám van. Olyan is volt már hogy kettőt ittam, egyet reggel egyet délután, mert elég nehez napom volt és ugyanugy ment az alvás éjszaka. Inkább ezt iszom mint a bolti pikvik teát ami tudom olcsóbb de az semmit se ér. Mindigis gyógynövényeket ittam, gyerekkorom óta.

Fitten tart

A vörös ginseng kivonattal felváltva fogyasztom. Amikor könnyebb napnak nézek elébe, akkor ezt a teát kortyolgatom el egy kis mézzel édesítve, de még hozzá áztatok egy gyümölcsös filtert is az íze kedvéért. A fáradékonyságot megszünteti és a fent leírtak szerint elkészített teának ad egy pikáns ízt. Én szeretem!

Ez tényleg működik

Már több drágább teát, vitamint kipróbáltam és sosem csalódtam, most se. A ginzeng teák közül az olcsóbbakban csalódtam, semmi hatást nem éreztem, ezért keresgéltem jobb minőséget. Bátran állítom, hogy megéri az árát, egész napra ellát energiával. Úgy szoktam, hogy reggel elkészítem az egy litert és elviszem magammal, egész nap elkortyolgatom. A ginzeng terméküket még nem próbáltam, de ha ez ilyen hatásos, majd ha elfogy, akkor szerintem azt is ki fogom próbálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaiginseng.blog.hu/api/trackback/id/tr7915019878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása