Fekete Ginseng, a #1 ginseng Dél-Koreából

Prémium Koreai Ginseng

Prémium Koreai Ginseng

Tamás véleménye a Fekete Ginsengről

2021. június 14. - Prémium Koreai Ginseng

"Több üveg 50g-os black elfogyasztása utáni visszajelzés

Imádom a termkeiteket, és nagy elégedettséggel tölt el, hogy milyen szuper a webshop, a kialakított rendszer, a marketing. Igazi profi munka minden elemében.

Rengeteg ismerősömnek áradozok a termékről, ügyfeleim kérdezik gyakran, hogy tudok ennyit pörögni, mindig megemlítelek titeket…. Remélem sikerül még több emberrel megismertetni a terméket, titeket. Korábban kapszulás ginsengnek csúfolt valamiket szedtem…. azonnal érezhető volt a különbség, ehhez nem fér kétség.
Fekete ginseng mellett kipróbáltam más "színeket" is, de a fekete az én színem. :) Nem gynegébb a piros, inkább másabb.

Ginseng szedés alatt csak koffeinmentes kávét iszok, szerencsére abban is már nagyon finomak léteznek, észre sem veszem a különbséget.

Munkámban rengeteget segített, mert lehengerli ügyfeleimet, kollégáimat, hivatali ügyintézőket a lüktetésem, lendületem, pörgésem... sokszor mondogatom, hogy egy jedi erejét érzem magamban... :) főleg egy punnyadós, szürke, esős januárban... Ez a megnyerő erő, amit a ginseng ad, az értékesítési tevékenységem során sok munkát hoz nekem, így minden csepp ginseng aranyat ér nekem :)

Köszönöm, hogy vagytok!"

Tamást ezt fogyasztja, kattints ide!

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaiginseng.blog.hu/api/trackback/id/tr116588290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása