Fekete Ginseng, a #1 ginseng Dél-Koreából

Prémium Koreai Ginseng

Prémium Koreai Ginseng

Íme egy ízletes, egészséges ropogtatnivaló

Prémium Koreai Fekete Ginseng szelet

2019. szeptember 18. - Prémium Koreai Ginseng

 

Frissítse fel magát egy finom, ropogós ginseng szelettel, mely puffasztott barna rizs és ginseng ízletes kombinációja. Tartson mindig magánál egyet és ropogtassa el a nap bármely szakában. Intsen búcsút a fáradtságnak, legyen energikus, fitt és vidám!

Egy zacskó 17db Ginseng szeletet tartalmaz

Tárgyalás vagy fontos esemény előtt serkentse magát Ginseng szelettel!

Összetevők: Fekete ginzeng kivonat 1%, tejpor, kakaópor, kukoricaliszt, vanilin, rizsliszt, szójalecitin, búzaliszt, cellulóz, nátrium-hidrogén-karbonát, finomított só.

A Koreai Fekete Ginseng Rg1, Rb1, Rg3 magas koncentrációját tartalmazza, mely remek kiegészítése lehet a ginseng kivonatnak.

A ginseng legfontosabb hatásai:

  • erősíti az immunrendszert
  • természetes vérnyomás növelő és csökkentő
  • növeli a szellemi frissességet
  • természetes tesztoszteron és potencianövelő
  • csökkenti a koleszterinszintet

Néhány vélemény a sok közül

Imádom

Üdvözlöm,
A fekete ginzengjüket nagyon szeretem, meghozta a kívánt hatást és az egyik újravásárlásnál látta meg ezt a csokis szeletet. Kép alapján nagyon gusztának láttam, ezért kipróbáltam és nem bántam meg. Kiváló az íze, szuper hogy ropogós. Ha nem lenne önuralmam elropogtatnám az egész zacskóval :)
Szép napot kívánok,
Tóth Robi

Vizsgaidőszakra is

Energiát adó szelet, remélem okosító is vizsgázó gyereknek. Összetétele alapján többet várok el tőle, mint a bolti csokiktól. Ízével semmi probléma, finom édesség.

Finom

Finom csoki szelet némi ginzeng ízzel, a délutáni müzlim helyett néha ezt eszem. Inkább ilyen egészséges dolgokat kajálok, mint sima csokit.

Isteni az íze

A kivonatukat már sokadjára újraveszem, nagyon sokat segített a vérnyomásom beállításában. Aztán találtam meg ezt a csokis szeletet és mivel édes szájú vagyok, kipróbáltam. Annyira isteni az íze, hogy az egész zacskóval meg tudnék enni egyszerre. Az a napi rutinom, hogy egyből reggel beveszem a kivonatot, aztán elmegyek melóba. Ebéd után pedig ez a desszertem és így egész nap fitt vagyok. Tényleg igaz, amit írnak a másik oldalon a véleményeknél, én is fitt lettem, a kivonat és a szelet együtt csodákra képes.

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaiginseng.blog.hu/api/trackback/id/tr6715111016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása